vrijdag 2 september 2011

Weer thuis!

We zijn weer thuis,
en voorlopig zit de vakantie er weer op!
Nog een paar dagen en het gewone leven gaat weer beginnen.
Dat is ook fijn.
Hoe leuk we het deze zomer ook hebben gehad
op verschillende campings,
oost, west, thuis best! 

Voordat ik op vakantie ben gegaan, ben ik nog naar de winkel
van Jenine geweest, HobbyVision in Rijssen.




En daar heb ik natuurlijk veel te veel mooie spulletjes gekocht.
Jullie zullen daar snel de resultaten van zien!
Want ik heb niet stil gezeten op vakantie.


Het is niet zoveel waar ik op gehoopt had.
maar het gezin vroeg ook zijn aandacht, en dat is ook belangrijk,
wanneer je met vakantie gaat.

En toen we thuis kwamen was er nog een aangename verrassing.
De buren (die voor de diertjes zorgen)
hadden voor ons heel veel frambozen laten hangen.
Zo veel,
 dat ik er met mijn zoontje maar heerlijke jam van heb gekookt!
Het bleek alleen zo veel jam te zijn,
dat we op den duur nog op zoek moesten naar potjes... haha!


Maar zo ziet het er toch ook gezellig uit.
Voor volgend jaar moet ik mensen maar vragen
potjes voor mij te sparen.
Want mijn zoontje vond het zo gezellig...
dat hij het graag nog eens over wil doen!

Ik wil iedereen nog bedanken
voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Ik lees ze met heel veel plezier!
En wat leuk dat ik weer een paar nieuwe volgers heb gekregen.

Nog een hele fijne avond!
Liefs Lotte




4 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte
    Wat heb je leuke spullen gekocht in Rijssen, mooie winkel is dat hé.
    Ik zie net dat je in Almelo woont, ik woon in Borne.
    Succes met je potjes met jam.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige spulletjes heb je gekocht daar kun je toch weer heerlijk mee aan de knutsel.
    Ene....heerlijk die potten jam ziet er heel gezellig uit.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige winkel in Rijssen he? Ik ga er zelf ook graag heen en koop altijd meer dan mijn budget toelaat :)
    Maar je kan er dan ook weer een hele tijd tegenaan (of niet).
    De jam ziet er ook verrukkelijk uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via via kwam ik op je blog, wat een leuke spulletjes heb je gekocht, en wat een lieve kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte