zondag 11 september 2011

Time for a Hug

Eindelijk heb ik weer een kaartje te laten zien.
Ondertussen ben ik heel erg druk met heel veel kaartjes
maar daar kan ik nog niets van laten zien.


Dit stempelafdrukje is van Magnolia:
Edwin wants a hug


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-370-390-530-550-560-640

Het papier is van Marjolaine: turtle pie en coffee cake.
Alle randen zijn bewerkt met distress ink: Vintage Foto.
De klok is van Tim Holtz en
de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.
Dit vond ik wel toepasselijk bij de klok.
Mocht iemand hier belang bij hebben
dan moet je het maar even laten weten!
Verder nog een aantal brads en een stukje jute.


De binnenkant had ik ook mooi bewerkt,
maar vergeten te fotograferen.
Dit is het eerste kaartje in een serie van tien dat komen gaat.
Ik moet nog een paar pakketjes binnen krijgen,
dan kan ik er verder mee gaan.
Dus tussendoor zal ik ook nog andere kaarten maken.

Wat ontzettend leuk dat er weer en paar volgers bij zijn gekomen!
Gezellig!!!

En heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op de Merci-kaart.
Deze kaart had ik speciaal gemaakt voor een oud-tante van mij.
Zij is ongenezelijk ziek,
in januari hadden we niet verwacht
haar verjaardag nog te mogen vieren.
Daarom wilde ik iets bijzonders en feestelijks voor haar maken.
Na het ontvangen van mijn kaartje heeft ze mij 's avonds opgebeld.
Ze was ontdaan van het kaartje en was hoorbaar emotioneel.
Dat een kaartje zoveel emotie bij iemand los maakt,
is iets om dankbaar voor te zijn.
Een groter compliment bestaat niet!
Dit wilde ik graag nog met jullie delen.

Nu wens ik iedereen nog een fijne avond toe!
Ik ga nog even aan de freubel.
Liefs Lotte


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lotte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje! Die tekst is inderdaad erg leuk in combinatie met de klok. Wat is dat Marjolaine papier toch gaaf he? Ik kan er geen genoeg van krijgen... Ben benieuwd naar de andere 9 kaartjes...
    Liefs,
    Anne-Marije -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Lotte, alles past zo mooi bijeen.
    Leuk om Edwin met de klok te combineren, je brengt in beeld wat je met je tekst wil zeggen.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Vind de tekst ook erg leuk gemaakt. Ben heel benieuwd naar de rest. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lotte,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik heb eens op je blog rond gekeken je maak leuke dingen hoor.
    Ik kom zeker nog eens kijken bij je.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte