dinsdag 20 september 2011

Christmas

Haastige spoed...
Gaat soms toch goed!

Ik was begonnen met een kaartje voor de challenge van Derwent.
Maar dit kaartje kwam steeds verder onder op de stapel te liggen.
Vanmiddag dacht ik er aan en bleek de sluittijd al bijna te zijn.
Dus tussen de bedrijven door heb ik dit kaartje nog afgemaakt.


Hier heb twee stempels over elkaar gebruikt,
oftewel maskeren.
Deze zijn van Magnolia en komen uit de serie van
Christmas and Winter collection 2010.

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
050-150-180-400-480-530-550-560-610

Het papier is van Maja Design Gammaldags Jul,
Pyntat och fint en Julbord.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink: Vintage Foto.
Ook heb ik een doohickey gebruikt.
De 'sneeuwballetjes' op de stempel heb ik bewerkt met
een Pearl Maker, wit van WACO.
Geeft net wat extra! Ik hou namelijk zelf niet zo van glitters...
Natuurlijk heb ik ook materialen van AnMaCreatief gebruikt:
De prachtige filigraanhoekjes, parel (wit)
en de kleine roosjes (vintage groen).
Alle andere bloemen komen uit eigen voorraad.
De ster is een Creatables van Marianne Design.


Ook wil ik dit kaartje mee laten doen met de volgende challenges:
Challenge van Duymelot,
daar moet je gebruik maken van een Magnolia stempel.
En bij Phindy's Place, daar is het thema:
Christmas is creeping up on us...
De Dutch magnolia Lovers, daar is de opdracht, maak een kerstkaart.
En bij Its a Magnolia, moet er 2 stempels gebruikt worden.

Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties
die jullie voor mij achterlaten.
Ik vind het zo leuk om ze iedere keer te lezen!

Nog een fijne avond.
Ik ga vanavond lekker kleuren met mijn Derwents.
Liefs Lotte

18 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige kaart Lotte! Heel leuk hoe je de filigraan-hoekjes hebt verwerkt.... Het papier is schitterend.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte,,
    Wat heb je weer je best gedaan, super kaart hoor
    en kleur ze vanavond
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend , heel mooi en super gekleurd, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, met prachtig papier en een super leuk afdrukje, heel mooi gemaakt. Nou iets anders ik heb je getagd, kijk even op mijn blog dan zie je wat de bedoeling is, er moet niets hoor!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lotte wat een ontzettend mooi kaartje heb je hier weer gemaakt. Ik vind hem helemaal te gek. Ik heb ook nog van die hoekjes; eens kijken of ik er ook wat mee kan. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Lotte,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!! En wat een mooi stempel randje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Lotte!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart Lotte! Heel mooi papier heb je daar gebruikt, en succes met de challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card! Thanks for joining us at Phindy`s Place. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een mooie en sfeervolle kerstkaart, Lotte! Leuke details ook. Bedankt voor het meedoen bij DML.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautifully colored and wonderfully laid out, great card. Thanks so much for joining us at Phindy's Place this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte