dinsdag 13 september 2011

Forever Friends with Little Daisies

Voor de tweede challenge van het Forever Friends Challenge blog
heb ik een lief kaartje gemaakt.
Het thema is 'bloemen'.
Dus ik heb gekozen voor een stempeltje met bloemetjes,
het papier met bloemetjes,
de spacers als bloemetjes en nog 3 grote bloemen zelf gemaakt.
Als ik nu niet aan de opdracht heb gedaan...


Dit stempeltje komt uit de set van Forever Friends


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
020-140-180-200-460-530-570-590

Het papier komt uit een paperpack,
ooit eens gekregen, geen idee van wat het is.
De randen heb ik bewerkt met colorbox inkt.
Zowel de spacers als de bloemen
heb ik vastgemaakt met een mini-brads.
Omdat ik geen mooie kleur bloemen bij het papier kon vinden,
heb ik ze zelf gemaakt van design papier.
De dew-drops (roze) komen bij AnMaCreatief vandaan.


Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!
Ik vind het zo leuk om ze te lezen.

Iedereen nog een hele goede dag toegewenst.
Liefs Lotte


9 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje. Ik vind de bloemetjes erg leuk. Succes met de challenge. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje , ik vind die beertjes zo lief..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lotte,
    Je kaart is geweldig mooi geworden.
    Ook je eigen gemaakte bloemetjes zijn prachtig.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

    Lieve grotjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel schattig kaartje geworden, met een geweldig mooi afdrukje. Je bloemen zijn erg leuk. Bedankt voor het meedoen aan de forever friends challenge.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje heb je weer gemaakt Lotte en je voldoet ruim aan de opdracht! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Forever Friends!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren en leuke bloemen! Leuk dat je meedoet met de Forever Friends challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje. Ik vind je bloemen heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lotte,
    Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, en je hebt inderdaad genoeg bloemen gebruikt! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte