donderdag 15 september 2011

Eindelijk...

Vandaag is de dag dat ik het eindelijk van de daken mag roepen:
AnMaCreatief begint met een eigen


en daar mag ik deel van uit maken!

Ik vind het zo leuk dat ze mij hier voor heeft gevraagd.
En in wat voor geweldig team zit ik!
Ik mag met Anne-Marije, Lins en Helen samenwerken
en dat is nu al super gezellig.
Ga ook maar eens op hun blogs kijken
want zij maken ook geweldige creaties.
En kijk natuurlijk even op het webshop-blog,
want daar stelt iedereen zich voor.

Wij mogen Anne-Marije helpen om voorbeeld kaarten te maken
voor haar winkeltje AnMaCreatief.
Maar daarnaast komt er ook iedere maand een challenge.
Natuurlijk komen de prijzen uit haar geweldige winkeltje!
Dus hou het in de gaten.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe,
die van mij begint in elk geval goed!
Liefs Lotte




6 opmerkingen:

  1. Lieve Lotte,
    Welkom in mijn team. Ik zie ernaar uit om met jullie alle 3 samen te werken.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte, fijn he dat we het eindelijk wereldkundig mogen maken. Ik wens ons veel succes met heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken! Lieve groetjes van je teammaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lotte, wat leuk dat je deel mag uit maken van het design team van Anne-Marije. heel veel plezier met het maken van jou mooie kaarten. ik kijk uit naar je volgende kaartje. Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte,
    wat hartstikke leuk, van harte gefeliciteerd hoor
    veel plezier en ben benieuwd wat er komt
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lotte,

    ik heb echt de minuten afgeteld om alle blogberichtjes te lezen en bij jullie langs te komen.
    Ik ben heel blij met mijn nieuwe teammaatjes ;-) We gaan een fijne tijd tegemoet.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte