donderdag 22 september 2011

Bird Talking

Eén van de redenen dat ik ben begonnen met een blog is
om met challenges mee te kunnen doen.
Ik vind het een uitdaging om
volgens een opdracht een kaart te maken.
En dat je er soms wat mee kan winnen
maakt het natuurlijk nog leuker!
Nu heb ik eens mijn best gedaan
om een aantal challenges te kunnen combineren.
Met mijn vorige kaart had ik dit ook al gedaan!


Deze stempel is van Penny Black.
Is het geen schatje!!!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
050-100-180-340-500-530-550-560-630

Het papier is uit een vintage-paperpack
Alle Randen heb ik bewerkt met Distress ink, Vintage Foto,
en daarna doorgestikt met de naaimachine.
Verder een stukje kant, satijnband, de Kiwi Doily,
Creatables, spacers vastgezet met mini brads
en bloemen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
Simon Says Stamp Challenge - Dies to Die for (kiwi Doily)

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaartje!
Ik vind het zo leuk om ze te lezen.

Liefs Lotte





15 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met dat schattige stempeltje !! Ook mooi stikwerk op de kaart gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij ATS. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is beautiful and adorable.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief kaartje. Succes met de challenges! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card!! Love it! Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lotte,
    leuk om te zien dat je er helemaal inzit, met challenges en zo
    leuke kaart ook
    groetjesandrea

    ps. heb jij ook kippies?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lotte, wat een leuk kaartje helemaal mijn kleurtjes en smaak. Ik zie uit naar je volgende kaaten.

    liefs van Catahlijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful friendship card lotte...thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday....hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje en inderdaad een lief afdrukje.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty card....such a sweet image :)
    Thanks for joining us at Penny Black Saturday x

    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, Lotte.
    Succes met de challenges.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Lotte,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje, Lotte. Hele mooie kleuren heb je hier gebruikt. Succes met de challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So pretty xx
    Fab job with the lace x
    Thankyou so much for joining with us this week at Deep Ocean xxx
    Hugs
    Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieve schat,

    ik heb even tijd om te bloggen en dan kom ik natuurlijk bij jou op bezoek. Dit kaartje staat in 't echt op mijn kast te pronken en ik ben er reuzefier op!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A really sweet card!

    Thanks for joining us at ATSC.

    Hugs

    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte