zondag 4 september 2011

merci kaart

Dit kaartje kwam maar moeizaam tot stand...
Dat heb je soms.
Ik ben met super andere kaartjes bezig,
dus ik moest even flink omschakelen.
Maar dit wilde ik graag maken voor een verjaardag.


Deze stempel is van Forever Friends.
Ik vind ze zo leuk!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
130-180-200-400-530-570-590-680

Bijna alle gebruikte materialen zijn van AnMaCreatief.
Het paperpack Black & Gold, de Dew Drops (zwart en goudgeel),
en het roosje ( goudbruin).
Het achtergrond papier is Colorcore Cardstock,
die heb ik bewerkt met de embossingfolder van Forever Friends
en daarna geschuurd.
De bloemetjes zijn gemaakt met de Clippunches,
en een 'Grannie' is door mijn oma gehaakt.
Het kaartje kan dicht met een strik aan de zijkant.


In het kaartje passen 5 reepjes Merci-chocolade.
(eentje ligt plat onderin)
Het patroon heb ik van Lenet,
ik heb hem alleen wel een beetje aangepast.
Maar aan één kant heb ik de chocolaatjes gemaakt,
zodat ik op de andere kant kan schrijven.


Met dit kaartje wil ik meedoen met het nieuwe Challenge-blog
van Forever Friends.
Dit is de eerste challenge en het thema is FEEST!!!
Nou, als dit nu niet feestelijk is...
Natuurlijk moet er wel een stempel van Forever Friends op staan,
maar dat is voor mij geen probleem, haha!

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag!
Bedankt voor alle lieve reacties, ik vind het zo leuk om ze te lezen.
Liefs Lotte



11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart.
    Echt heel mooi gedaan.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Lotte wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met de challenge van FEF!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is helemaal toppie!! Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de FF challenge!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lotte,
    Geweldig is mooi is je kaart geworden. En de inhoud is ook niet te versmaden hihihi.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig en vooral ook lekker geheel geworden.
    Bedankt voor het meedoen aan de forever friends challenge.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kaart ziet er lekker uit.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Lotte,

    je kaartje is super feestelijk, zo mooi gemaakt en het ziet er enorm lekker uit met die jammie chocolaatjes :-)
    Ik ben er zeker van dat we ons samen heel goed gaan amuseren.

    Vele groetjes,

    Lins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super leuk geworden, en zeker feestelijk! Succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart heb je gemaakt hoor

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Lotte,

    ik kwam via op je blog terecht en ben
    even wezen kijken wow wat maak je
    creatie,s en ben gelijk volger worden van

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Lotte. Bedankt voor het meedoen met de Forever Friends Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte