zaterdag 24 september 2011

Fall Card

Een kaartje wat niet helemaal mijn ding is,
maar het is voor iemand anders, dus...
Gelukkig had ik wel een klein beetje de vrije hand,
zodat ik gelijk dit kaartje kon maken voor meerdere challenges.


Het stempeltje is van Magnolia.
Ik ben zo blij dat het weer herfst is
zodat ik deze stempel kan gebruiken.
Het is heerlijk om al die mooie blaadjes te kleuren,
in de prachtige kleuren van de herfst.
De herfstkleuren zijn echt mijn ding!!!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
050-180-200-380-480-510-530-550-560-590-620

Het papier heb ik al heel lang liggen,
hier zitten precies de kleuren in
die ze wilde hebben bij de Challenge.
Omdat er niet te veel 'poes-pas' op moest
heb ik niet zoveel te melden, haha!
De randen zijn bewerkt met een chalk ink pad,
kleur Sahara Sand.
De swirl is gemaakt met een Creatables,
bloemetjes met een Clippunch met daarop een parel (wit)
Het kant is met 'dots' en een organza-lintje eroverheen.


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
Magnolia-Licious Challenge Blog - Teal, Orange, Brown
Magnolia Stamp Lovers - Falls Colors
The Dutch Magnolia Chickies- Bingokaart (Bloemen, parels, swirls)

Bedankt voor alle lieve reacties, zo leuk om ze te lezen!
Ik wens iedereen nog een prettige avond.
Liefs Lotte



11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Lotte. Het afdrukje is ook zo leuk, hé. Leuk dat je mee doet aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lotte, heel lief kaartje, leuk dat je meedoet bij DMCC met onze bingo Challenge.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk herfstkaartje en inderdaad dit afdrukje is zo schattig.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi herfstkaartje. Succes met de challenges. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! Thanks for joining us at Magnolia Mania Challenge this week!
    Hugs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Lotte,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een prachtig herfstkaartje! Leuk papier heb je gebruikt...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't is echt een schatje, Lotte. Het herfstgeluk springt er zo vanaf :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk en mooi kaartje en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Lotte,

    Echt een prachtige kaart, verdiende winnares.
    Je prijs is naar je onderweg.

    Groetjes Aya
    'Miekelotte'

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte