woensdag 13 januari 2016

kerstkaartje

Deze had ik in het oude jaar al gemaakt, maar wilde die toch nog graag even laten zien....


Het is een wat rustigere kaart dan wat jullie van mij gewent zijn, maar toen ik ermee bezig was vond ik die eigenlijk gewoon al zo mooi.... Het had niet veel meer nodig.

Een keer Edwin vind ik eigenlijk ook wel super leuk om te kleuren!
Vandaar dat ik de stempel van Edwin with Sack uit de Christmas Story Collectie 2012 heb voorzien van inkt en in heerlijke traditionele kleuren heb geverfd. 


Het design papier is van Magnolia, al wel wat ouder, maar prachtig passend bij deze stempel vond ik zo.... De onderkant heb ik gescheurd en zo meerdere laagjes gecreƫerd. Hier van tussen heb ik een hele fijne stans verwerkt uit de laatste Doohickey kit van Magnolia. Zomaar een klein detail, waar ik zo van hou :p De ster vind ik ook echt zo super!

 En toen kon ik er niets meer op kwijt.... hoe ik ook schoof met de bloemen en stansen, het deed afbreuk aan wat ik nu had, dus heb ik het eens zo gelaten!


Hopelijk weten jullie deze kaart ook te appreciĆ«ren.... 

Dankjewel voor jullie bezoekje! Liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal eens, deze kaart hoeft niets extra, ik vind hem helemaal af zo. Ietsjes ruwer maar toch Lotte met die kleine fijne extraatjes verstopt achter de laagjes. Ik kan hem zeker smaken ;-) heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Lotte, zo mooi ingekleurd ...
    Groetjes Karine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstkaartje met een super mooi ingekleurde stempel ... Knap hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww, dit is zo fijntjes mooi! Ik hou van die gescheurde randjes en wat een gaaf idee om er zo'n fijn stansje achter vandaan te laten piepen!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte