woensdag 6 januari 2016

Just for You!

Daar ben ik weer met een kaartje :)
Ik ga het nieuwe jaar lekker van start! En ik geniet heerlijk van de lange donkere avonden waarbij ik mij niet schuldig hoef te voelen dat ik alweer mijzelf terug trek om wat te kleuren of freubelen <3


Dit kaartje is weer een uitkomst van wat heerlijke avonden op mijn kamertje! Maar het begon met een gezellige dag bij Nanna. We zijn samen begonnen met het kleuren van deze super lieve stempel die zij had gekocht; Mail Tilda uit de World Wide Web Collectie 2015 Ik had mijn nieuwe verfjes meegenomen en zo zijn wij samen heerlijk aan de slag gegaan!


Het prachtige papier is van Magnolia. Die had ik al zolang liggen, maar ik durfde er steeds maar geen mes in te zetten.... Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, HIHI

Dit keer eens een kaart met flink veel bloemen! Sommige zijn gekocht en sommigen zijn weer zelf gemaakt, heerlijk vind ik dat! Het houten labeltje had ik al lange tijd liggen, zonder enige bestemming, ik ben eens gaan proberen erop te stempelen en dit werkte! Dus een leuk detail voor op de kaart ;-)


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de volgende challenge's:
HobbyVision - kleurenpalet
All About Magnolia - All about new (nieuwe verfjes)
Midweek Magnolia's - New Crafty Stash (nieuwe verfjes)

Nu ga ik mij verder eens druk maken voor een kinderfeestje met het thema 'prinsessen'. Daar kan ik mij nu eens zo lekker bij uitleven <3 Heerlijk om de kaartjes, knutsels, bedankjes, etc. lekker samen te maken en alles in het roze! Wordt weer lekker genieten.

Bedankt voor jullie bezoekje, liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Wat een lieve mooie kaart Lotte. Tilda staat er mooi ingekleurd op en dat van het papier snap ik helemaal hoor. Dat heb ik ook regelmatig hihi. De afwerking heb je ook met oog voor detail gemaakt.
    Succes met de voorbereiding van het feestje maar dat gaat helemaal goed komen als ik het zo lees ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Lotte ! Heel mooi van kleur en prachtig ingekleurd !
    Wat leuk zo aan de knutsel voor een prinsessenverjaardag ! Geniet ervan want er komt een tijd dat dat helemaal voorbij is :(
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh die van jou is ook heel mooi geworden. En leuk, ook in blauw! Snel weer nieuwe date plannen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lotte,

    Wat een prachtige kaart is dit en wat jij schrijf over je papier dat heb ik nou ook ben gelukkig niet de enige ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Utterly adorable card Lotte, love the colour combo and pretty papers. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke keer weer is het genieten als ik hier een kijkje kom nemen. Wat een prachtige kaart is dit terug, zo leuk om mijn ogen helemaal rond te laten gaan en zoveel te ontdekken dat perfect op elkaar is afgestemd. Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card! Beautifully done. Love the colors. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.
    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi! This is a beautiful card. Love all the details.
    Thank you also for joining our All About Magnolia Challenge and good luck!
    Hope to see you next time again... Irene Mendes DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je al weer veel mooie kaarten gemaakt! Lekker bezig, hoor. Prachtig is deze ook en dat labeltje vind ik echt heel mooi gedaan. Ga ik misschien ook wel eens (ongeveer, hi, hi) zo proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte