zaterdag 12 september 2015

Bingo bij Time for Magnolia Challenge!

 Ik ben weer terug met een kaartje!
Dit keer ben ik aan de slag geweest met een verjaardagskaart, ik moest nodig eens aan het werk met de prachtige stansen die we van de winter hadden gekregen in een kit van Magnolia met het thema 'Celebration'. Wat zijn ze toch prachtig!



Met iedere kaart voor alle gelegenheden zou je de komende twee weken wel mee kunnen doen met de challenge van Time for Magnolia. Het enige wat je moet doen is zorgen dat je een bingo maakt op het grit en dit terug laat komen op je kaart, simpel toch?


Tilda with Bunny Balloon uit de Lost and Found Collectie 2014 heb ik ingekleurd met mijn Derwents, heerlijk om te doen! Om de stempel heb ik geblend met Distress Inkt en op het ballonnetje heb ik de Wink of Stella gebruikt. Op de eerste foto heb ik een beetje van de glitter kunnen vangen ;-)


Doen jullie allemaal gezellig mee met deze challenge? Ik kijk uit naar jullie prachtige creaties!


Bedankt voor jullie bezoekje! Ik waardeer dat enorm.
Wij krijgen dit weekeinde logees, dus wij gaan een paar gezellige dagen tegemoet! Hopelijk hebben jullie ook wat fijns voor de boeg :D Liefs Lotte



5 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig. Zo leuk om een TH stans terug te vinden bij alle fijne details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve, mooie kaart Lotte. Kadootjes, ballonnen, alles om een feestelijk tintje te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart!! Een mooi design en mooie mallen heb je ook gebruikt, een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meis! Het is alweer veel te lang geleden dat we elkaar gesproken hebben!! Laat staan dat ik bij jouw blog langs ben geweest. Jij hebt in ieder geval niet stil gezeten en wat zijn ze toch allemaal mooi! Echte Lotte kaarten :D Ik krijg gelukkig weer steeds meer zin om te freubelen. Ik kom snel weer bij je langs hoor!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, die 's gaaf! Prachtig al die blauwe tinten en wat zijn die kadootjes zo leuk aan de zijkant!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte