dinsdag 5 februari 2013

nieuw DT-schap!

Vandaag even geen kaartje, 
maar zo geweldig leuk nieuws!!!

Ik ben benaderd door Anneke; of ik het Design-Team van 



Tja, daar hoef ik dan niet lang over na te denken ;-)
Natuurlijk heb ik gelijk JA gezegd!!!

Ik vind het super om in zo'n getalenteerd, leuk en gezellig
team te mogen meewerken.

Mijn eerste kaartje als voorbeeld is voor de volgende challenge
op 15 februari te bewonderen.

Jullie gaan dus meer Magnolia op dit blog tegen komen, jeah!!!

Liefs Lotte

16 opmerkingen:

  1. Welkom in ons team....geniet ervan!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lotte en zo wel verdiend. Je kaarten zijn altijd zoooo mooi!! Je vorige kaart is ook al zo'n bjoetie! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Lotte nu mag iedereen het weten, jij ook nog Proficiat en we gaan ervoor !!

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om je in ons team te hebben Lotte.......heel veel plezier met het maken van magnolia-kaartjes maar dat is vást geen probleem....ze zijn zoooooooo leuk die magnolia-stempels.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Lotte, ik was je volger al maar nu ga ik nog meer van je zien hihi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lotte,
    Ontzettend leuk!
    Ben benieuwd naar je kaarten.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hartelijk welkom in ons dt lotte
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Lotte!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn Lotte! Laat je helemaal gaan zou ik zo zeggen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!! Wat gaaf meis!!! Echt super leuk en heel veel plezier met het team!! En terecht hoor: Je maakt echt toppers van kaarten!!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte wat super dat je in het designteam zit en helemaal verdiend want je maakt altijd schitterende kaartjes, helemaal leuk voor je. Ben benieuwd wat voor moois je allemaal gaat laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww, wat onwijs gaaf Lotte, van harte gefeliciteerd met je nieuwe DT job !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom Lotte in ons team.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Lotte,

    dat heb je nu eens volledig verdiend!!! Geniet van je nieuwe DT-schap!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte