vrijdag 1 februari 2013

Challenge bij AnMaCreatief!

Nu heb ik toch eens iets heel anders gemaakt!
Want dat is ook het thema van deze challenge ;-)

Alles behalve een kaart

Ik heb er voor gekozen om een aardigheidje te maken 
die leuk is om cadeau te geven aan iemand die van bakken houd.


In de pot zitten alle ingrediënten die je nodig hebt voor 
heerlijke koeken (ja, we hebben ze zelf ook geproefd, hihi)
De pot heb ik leuk gedecoreerd! zo leuk om te doen ;-)

 Om te beginnen met de bijpassende stempel van MTY;
cupcake treats.  Ik heb haar gestempeld met de mooie inkt van
MTY - Soft Grey Fur
.  En haar ingekleurd met mijn derwents.


Deze 'tag' heb ik aan kreukellint gehangen, deze is op kleur
gebracht met Distress Ink - Broken China. Ik heb de tag verder 
erg rustig gehouden; rechts een zilveren filigraan met daarop zo'n 
prachtige parelkern. Twee bloemetjes gemaakt met een doohickey 
met daarin een klein wit pareltje. Links op het afdrukje heb ik twee
spacers om een splitpennetje gedaan. En aan de strik heb ik met
twine nog een bedeltje van een cupcake gehangen.


Op de achterkant heb ik nog een tekst geplakt hoe je deze koekjes
moet bakken! Daar heb ik nog parels aquablauw bij geplakt.


De bovenkant van de pot heb ik lekker versierd met veel stansjes;
de bloemen zijn van Magnolia, de vlinder is van Joy! net als
de prachtige swirl. Ik heb alles uit cardstock gestanst.


Op de vlinder heb ik drie kleine aquablauwe pareltjes geplakt.
In de grote bloem heb ik een zilveren filigraanbloem gedaan
met daarin een parelbloem vastgezet met een splitpennetje.
In de kleine bloemen heb ik spacers vastgezet. En op de 
allerkleinste bloemetjes zitten kleine witte pareltjes.


Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden 
(bloos, bloos) Het heeft heel wat moeite gekost want het is niet iets
 wat je van mij gewent bent... Het idee van de pot vind ik zelf wel 
super! En dat ga ik zeker nog eens vaker maken hoor ;-)

Doen jullie allemaal weer gezellig mee met de challenge 
bij AnMaCreatief? Ik ben ontzettend benieuwd naar alle creaties 
die we deze maand langs zullen zien komen!!!

Ook dit keer kan je weer een mooie prijs winnen, 
namelijk de lieve stempel van Stampavie; Picking cherries.

Stampavie clearstamp Picking cherries

Je hebt tot 28 februari de tijd om je creatie te plaatsen.
Succes, en laat ons verrassen!!!

Liefs Lotte

14 opmerkingen:

  1. Nou meis, je mag trots zijn hoor! Het ziet er super uit en echt een toppertje om cadeau te geven :D
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij het berichtje Karin hierboven, je mag trots zijn want het is inderdaad een toppertje, prachtig gemaakt.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit! Leuk om kado te doen.

    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gemaakt Lotte ziet er weer schitterend uit! Leuk kadootje.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ga ik onthouden.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan hoor Lotte! En dit me to you beertje blijft ook zó leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idee Lotte en prachtig gemaakt hoor.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk idee en je uitvoering vind ik heel geslaagd, dus op naar de volgende zou ik zeggen :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lotte ik vind het een super leuk en lekker cadeautje om te geven.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie cadeautje en ook een heel leuk idee! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte,

    je koekjespot is zo'n leuk cadeau om af te geven, zowel qua inhoud als de mooi versierde pot. Zo'n mooi versierd deksel en zo'n tof label. Super!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lotte ,ik vind het een super mooi kado-idee ! En je hebt hem super mooi versierd. Compliment ! groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke laagjespot heb je gemaakt. Het ziet er zoooo mooi uit! Prachtige details heb je verwerkt! Gaaf kadootje. Zou je me een keertje het recept willen mailen???

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte