donderdag 14 februari 2013

Valentijn!!!


Vandaag is het valentijn!!!


En voor deze gelegenheid heb ik samen met mijn
vriendinnen een valentijnskaart gemaakt ;-)
We hebben alle 4 gebruik gemaakt van van het blokje;
MTY paperpack; with Love in combinatie met de 
lieve stempels van MTY. Ik heb 'Surprise'!
Wat een liefje hé!?


Ik heb deze lieve beer gestempeld met Me to You ink pad - 
soft grey fur en ingekleurd met mijn Derwents.

Ik heb in plaats van een 'gewone kaart' een broodzakje kraft
gebruikt. En deze op een niet gewone manier beplakt ;-)
Ik heb deze namelijk eerst dubbel gevouwen en op elkaar
geplakt. Door aan de bovenkant ook een stukje los te snijden,
heb ik twee ruimtes gecreeërd om een tag in te doen.

Eerst de voorkant!


Ik heb de stempel uitgestanst met Nestabilities en
rond het afdrukje een parelsnoer geplakt.
Een grote strik gemaakt van kant met daarop een roze roosje
die door een filigraanbloem is gestoken. Door de strik
heb ik nog twee pins met een rood hartje gestoken en 
daarachter nog een roze roosje verstopt.
Verder nog een slinger gemaakt met een Doohickey 
(Flag & Cloud) en daar de letters van de Cuttlebug mal
op gedaan, gestanst uit Kraft. En ook de kleine
bloemetjes zijn gemaakt uit Kraft met een Doohickey
(Heleborus) en daarop kleine witte pareltjes.


Bij de tag die er aan de bovenkant uit gaat heb ik een 
stans; 'so wrapped Lovely' omheen geplakt. Daar heb ik een 
parelhart op geplakt. Verder heb ik hier de ruimte voor
een persoonlijke boodschap overgelaten.


Bij de tag die er aan de zijkant uit komt heb ik hetzelfde gedaan.
Daar heb ik nog een extra paperclip aan toegevoegd en
onder aan heb ik twee spacers vastgezet met een mini-splitpen.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)
Ga ook even bij mijn lieve blog-vriendinnen; Lins, Helen 
en Anne-Marije kijken wat voor moois zij hebben
gemaakt met hetzelfde papier en stempels! Op het 
webshopblog kan je ze allemaal bij elkaar zien, een leuk
gezicht hoe verschillend ze allemaal zijn geworden ;-)

Een fijne valentijnsdag toegewenst vandaag!

Liefs Lotte

8 opmerkingen:

  1. OO Wat een mooie creatie is dit, er is zoveel op te zien, je blijft er naar kijken, schitterend gemaakt
    .liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem praaaaachtig! Wat heb je de verschillende velletjes mooi verwerkt! En je details zijn weer Toppie. Die paperclip!!! Leuk idee met het dubbele zakje, want ik denk dat het op deze manier een maatje is geworden wat ook nog in een envelop zou passen.

    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Lotte,
    Bij Helen en Anne-Marije heb ik al gekeken en nu ben jij aan de beurt... schitterende creatie heb ook jij...
    Nu nog bij Lins kijken waar zij ons mee verrast..
    Liefs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige stempel afdruk heb je gebruikt. Ik ga gauw ook iets met dat paperpack maken!

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Lotte, eindelijk is mijn nieuwsgierigheid beloond. Wat een leuk idee om dit broodzakje op deze manier te gebruiken, superleuk gedaan met de verschillende tags. Alles is weer zo mooi versierd, je hebt er echt weer je werk van gemaakt!

    Dikke knuffel,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He he, eindelijk mag ik het in zijn geheel zien .... Wat een prachtige creatie heb je er weer van gemaakt. Leuk he om ze allemaal bij elkaar te zien. We moeten zoiets echt vaker doen. Dikke knuf, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was net even bij DMCC en werd héél nieuwsgierig naar je andere kaarten en...jawel hoor...schitterend allemaal!!!
    Ik volg je....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte