zaterdag 24 december 2016

Tilda with Little Snowy

Het is veel te lang geleden dat ik hier wat heb geplaatst!
Mijn gezondheid heeft mij wat in de steek gelaten, aanvankelijk niets ernstigs. Maar door een paar medische fouten ben ik zo lang bezig geweest met mijn herstel... En eigenlijk nog steeds!

Zo kwam er ook een moment dat ik dacht; 'misschien stop ik maar met het blog....'
Maar toen ik zelf inspiratie zocht voor mijn kerstkaarten, kwam ik toch weer op jullie blogs uit. En ik genoot daar zo van! Helaas is alles wat meer verplaatst naar andere manieren van delen op het internet. Maar toch blijf ik de blogs het prettigst vinden. Dus....



Om weer een nieuw begin te maken, hier een kerstkaart die ik heb gemaakt!



Voor deze kaart heb ik Tilda with Little Snowy uit de A Lovely Christmas Collectie 2015 gestempels en ingekleurd met de Gansai Tambi. Dat vind ik zo'n leuke combinatie met de nieuwe stans van 'de sneeuwpop' die we kregen in de Doohickey Kit 12.

De vorm van de kaart is een side-step-card. Zo kwam de stans én de stempel mooi tot hun recht. Ze vullen elkaar aan op hun eigen deel van de kaart :)



Het mooie papier is van Maja Design. De meeste stansen die ik heb gebruikt zijn van Magnolia, hoe kan het ook anders, hihi Verder nog wat belletjes, kant en touwtjes om het geheel af te maken...

Van lichtgewicht klei die aan de lucht droogt heb ik ijs-vlokjes gemaakt met behulp van een mold. Ook weer zo leuk om te doen!



Bedankt dat jullie weer opnieuw de moeite hebben genomen om langs te komen! Dat waardeer ik echt enorm en dat maakt het bloggen ook zo super leuk.

Verder natuurlijk ook hele mooie feestdagen toegewenst! En de volgende kaart heb ik al klaar om aan jullie te laten zien :)

Veel liefs van Lotte!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!!
    Fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf blogs en zelf bloggen ook nog altijd
    erg leuk vinden hoor !
    Je kaart is werkelijk schitterend ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK zit er ook niet zoveel op, maar dat is geen erg. We zijn blij je terug te horen. Veel plezier, deze is weer prachtig gedaan, we hebben je toch gemist...
    Veel beterschap en fijn einde jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This blog is genuinely a fastidious one it assists new web viewers,
    slotxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing
    wordpress
    blogspot
    youtube
    Game ស្លត់អនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. v9slot เว็บสล็อตออนไลน์ รองรับการเล่นทุกระบบ ไม่ว่าจะเป็น มือถือ หรือ คอมพิวเตอร์ pg slot ก็สามารถเล่นได้ พร้อมโปรโมชั่นมากมายที่รอคุณอยู่ เข้ามาเลยทำให้เว็บเรามีความรวดเร็วเป็นอย่างมาก

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte