vrijdag 26 februari 2016

Een kaart van restjes

Het mooie design-papier van het cadeau-tasje had ik laten liggen, dus ben ik maar gelijk begonnen met het maken van een kaart. Ik hou wel van een opgeruimd bureau :p


Hiervoor heb ik Sneaky Tilda uit de Animal of the Year Collectie 2014 weer voorzien van inkt. Ik denk dat zij wel één van mijn meest gebruikte stempels is.... Natuurlijk weer gekleurd met Gansai Tambi!


De restjes papier zijn dus van Maja Design - Fikka. Echt alle laatste restjes zitten op deze kaart, dus die ga je niet meer op mijn blog tegen komen ;-) 

Onze zoon had eens zin om een gezellig knutseldagje samen te houden. Echter door hem is er niets gemaakt, want het kwam er op neer dat hij graag voor mij stansen wilde uit draaien... Dus voordat ik klaar was met kleuren, lag de complete kaart uitgedraaid al klaar. Deze mag dus wel met recht 'Fussy and Fancy' of 'Fully Loaded' genoemd worden, want ik had moeite alles een plekje te geven :p Maar ik ben wel blij met het resultaat hoor! En hij ook :)


Het lieve konijntje is een nieuwe stans uit de laatste Doohickey Club Collectie. Ik heb ze eindelijk van elkaar durven halen... Wat veel kleine onderdeeltjes hé?! En jammer dat ze niet duidelijk bij elkaar zaten zodat ik gelijk wist wat bij elkaar hoorde.... Maar we zijn er uit gekomen!
Ik hou nog één onderdeel over, dus wanneer dat alles is.... lol

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de volgende challenge:
Midweek Magnolia's - Anyting Goes
Simply Magnolia - CAS or Fully Loaded

Onze vakantieweek is omgevlogen! Wat gaat de tijd toch snel wanneer je zoveel plezier hebt <3
 Gelukkig kunnen we er een weekend aan vast plakken en gaan we nog een paar dagen het gevoel van vakantie vast houden, voordat we weer het gewone ritme in moeten.

Een goed weekend toegewenst! Liefs Lotte

12 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een kaartje......
    Fijn weekend Lotte.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig geworden Lotte!!
    Handig als je hulp krijgt en dan met zulk een resultaat!!!
    Fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar wat je met restjes nog kunt doen. Het is een schattig kaartje geworden. Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous card Lotte! Love the colour combo, all those beautiful butterflies, the stunning flowers, that sweet bunny and of course that adorable Tilda!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om zo samen bezig te zijn! Gouden momenten, toch? dat stansendraaien is hier ook een geliefd klusje :-) Het resultaat is wel heel mooi!Je hebt het koord ook zo mooi geplaatst, dat vind ik zelf nogal lastig.
    liefs adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van restjes zeg je en dan zo'n mooie kaart er is geen restje te zien tis gewoon een super mooie kaart.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met geweldig mooie details. Ik vind 't knap!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous artwork, Hun. Love how you colored Tilda and all the pretty die cuts. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias. We hope to see you again soon.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  9. T blijven toch altijd kleine kunstwerkjes en zo lief!!! Heb je al gezien dat je bij de top drie zit van Midweek Magnolia's? gefeliciteerd!
    http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2016/03/midweek-magnolias-132-winner-top-3.html

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke keer kijk ik weer mijn ogen uit op je kaarten. Heerlijk kleurwerk, heel veel laagjes te ontdekken, alles mooi op elkaar afgestemd. Een toppertje vind ik het ook deze keer weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte