vrijdag 9 mei 2014

Weer een kaartje...

Het kwam er maar niet van om ook dit kaartje te laten zien, maar beter laat dan nooit ;-) Deze kaart had ik al voor Pasen gemaakt, om iemand fijne paasdagen te wensen!


Deze stempel vind ik zóóó lief! Natuurlijk weer één van Magnolia en heet 'Tilda with Eggs and Chicken' uit de Little Easter Collectie 2013. Natuurlijk gestempeld met Memento - Rich Cocoa en gekleurd met Distress Inkt.


Het Design papier is van Magnolia. Achter het afdrukje heb ik ribbelkarton en de prachtige stans van Joy! Verwerkt. Hekje, kleine bloemetjes en borderrand is van Magnolia. 


De narcissen heb ik zelf gemaakt. Verder nog cherry blossom en roosjes. Aan de tag hangt een bedeltje met kreukellint!

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de challenge van:
Magnolia Forever - Anything Goes
Magnolia-Licous - Anything Goes

Bedankt voor alle lieve reacties iedere keer! En een heel fijn weekeinde, liefs Lotte

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie is dit weer Lotte!!!
    Schattig stempeltje, moet ik ooit zien te vinden.
    Weer zie ik een heel leuk en passend bedeltje, samen met je kreukellint aan je tag. Hoe je die steeds weer ziet te vinden is me een raadsel, maar ik hou er van. Het maakt je kaart zo bijzonder.
    Je narcissen zijn schitterend!!
    Fijn weekend!
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Lotte! Je narcissen vind ik schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Lotte, heel mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Lotte, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card!!!
    I love your coloring.
    The papers and embellishments are wonderful!!!!
    Thanks for joying us at Magnolia Forever.
    Hugs
    Loulette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje, heel heel mooi!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer prachtig Lotte, het afdrukje is zo mooi en dromerig samen met dit mooie papier, het is weer een schitterend kaartje geworden!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Lotte, wat een schatje! Zo lief en teer. En je narcissen, heel leuk gedaan! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtig kaartje! Zoveel mooie stansen heb je gebruikt en Tilda is prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card Lotte, a lovely layout and colour scheme - fabulous detailing and I love the soft gentle colouring of the adorable Tilda!!!

    Thanks so much for joining LHOSM
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zeg, echt zo lief die kleurtjes ook super fijne Moederdag nog liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, wat een leukerd!! liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig ingekleurd Lotte, zo'n knapperd weer! Je hebt weer zo'n mooi narcisjes gemaakt, wat ben je hier toch goed in. Echt weer een prachtkaart!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wauw en nog eens wauw Lotte!! En wat schitterend ingekleurd.........echt zoooooo genieten. Net als het t-shirtje. Supers zeg!
    Fijne avond. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart: lieve stempel en mooie details: toppertje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful ! I love your coloring
    Thanks for playing with us at Magnolia Forever
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, deze is schitterend! Prachtige kleur!!! en de narcissen doen het er zo goed op, echt toppie. hij klopt weer helemaal, he!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte