donderdag 5 september 2013

Vintage roos in het koper!

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met de prachtige stempel van Joy! 


Dit keer heb ik het met embossingpoeder gedaan! Om te beginnen heb ik een kaartje gesponsd met verschillende kleuren Distress Ink. Dit doe ik met behulp van een Blending Tool. Ik heb de kleuren: Antique Linen, Tea Dye, Vintage Photo en Walnut Stain gebruikt.

Daarover heen heb ik met Distress Embossing Ink de stempel gestempeld en embossing poeder van Papermania; Copper gebruikt. Dit met een heattool verhit en tot dit resultaat gekomen!



Laat nu het filigraan in rood koper super mooi passen bij dit embossingpoeder! Linksboven heb ik een hoekje gebruikt. En rechts vanonder de Cherry Blossom heb ik een filigraan rondje gedaan. Ook deze maxi parels hebben die koperen kleur, zo mooi samen! Verder heb ik asters en roosjes er aan toegevoegd.


Ik heb het afdrukje op ribbelkarton gedaan, met daartussen een doily van Dovecraft.

Dan heb ik nog een strik van Kreukellint wit gemaakt, deze heb ik op kleur gebracht met perfect pearls; copper. Hier heb ik een klein labeltje aan gehangen met een stukje henneptouw. Op het labeltje heb ik met Memento; Rich Cocoa gestempeld uit de set van MD; Eline's Words.


Even een heel ander kaartje! Maar ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden... Ik vond het leuk om te maken!
Liefs Lotte


14 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,
    Dat is inderdaad weer eens een ander kaartje. En hij is ook nog eens mooi!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte,

    De stempel afdruk is erg mooi. Een super kaartje geworden.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, het kreukellint is toch ook wel erg gaaf.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig Lotte-kaartje heb je er weer van gemaakt; alles klopt weer. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintage kaart is het zo geworden , Lotte !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig en mooi Lotte!!
    Je hebt voor een bijzonder mooie kleur gekozen en dat lint geeft het altijd weer iets extra!
    Fijn weekend!
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gedaan Lotte, een prachtige vintage look door de kleuren en technieken die je hebt gebruikt! Het is een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat schitterend weer Lotte, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vintage kaart en wat een mooi techniek heb je gebruikt. Super mooi gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een mooi effect geeft dat Lotte, echt schitterend. En deze kleuren zijn ook top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW Lotte!!!! Wat heb je dat geweldig mooi gedaan. Geeft een supergaaf effect! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Lotte wat je met de roos hebt gedaan, superrrr mooi !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Lotte, wat heb je dit weer mooi gedaan, superknap effect heb je weer bereikt!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, Lotte! Wat een mooi geheel. Het ribbelkraton komt zo ook zo mooi uit en alles klopt gewoon!!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte