woensdag 6 juli 2011

Zwangerschap

Bij Anne-Marije had ik een kaartje gezien
met dit afdrukje en gedichtje erbij.
En dat vond ik zo mooi!
Nu had ik dan eindelijk tijd om dit na te doen,
natuurlijk wel een eigen variatie daarop.


Het afdrukje is van Magnolia.
Vooral de dikke buik was voor mij een uitdaging om te kleuren,
hij moet natuurlijk wel mooi tot zijn recht komen!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coulorsoft Pencils:
010-050-130-160-180-360-550-560-590-630

Het papier is van Studio Light.
Randen heb ik bewerkt met een chalk ink pad,
kleur Sahara Sand.
De bloemetjes uit Colorcore Cardstock en de blaadjes zijn
gemaakt met een Cutting&Embossing mal van JoyCrafts.
Een gehaakte bloem met daarin een roosje (bruin-créme)
De papieren bloemetjes het ik ooit eens gekocht,
maar de parels (wit) erop is ook van AnmaCreatief.
De rand heb ik gemaakt met een pons van By Avec,
met daar overheen satijnband met een hartje,
 gemaakt met een Creatables LR0159.


Bedankt weer voor de leuke reacties!
Een hele fijne dag,
hopelijk kan ik vanavond weer aan de freubel.

Liefs Lotte

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,
    een superleuk kaartje met een lief gedichtje
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Lotte,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte