vrijdag 1 augustus 2014

Zomerse Challenge bij AnMaCreatief

Het is volop zomer in het land, en dit zouden wij ook graag op jullie kaarten of creaties willen zien voor de challenge bij AnMaCreatief! Makkelijk toch?


Als voorbeeld heb ik de stempel van Wild Rose Studio gebruikt. En zij heet Bella with Daisy. Dat heb ik met de 'no-line techniek' gedaan door de stempel met memento - Summer sky te stempelen. Vervolgens heb ik haar ingekleurd met Derwent Coloursoft Pencils. 


Het mooie papier waren de aller, aller, aller laatste restjes die ik had van het blok; Bird Song van First Edition.  Soms heb ik zo de behoefte om dingen op te ruimen en op te maken.... HIHI Is er weer een reden om wat nieuws te kopen ;-)


Het kanten randje heb ik gemaakt met een stans van MD; Lace.  In de hoek heb ik een witte filigraan verwerkt. Als bloemen heb ik Cherry Blossom, roosjes, rozenknopjes en sweatheart blossom gebruikt. Daar van tussen zie je takjes gemaakt met de stans van Joy! - Bloem Bladeren 4.


Mijn lieve teammaatjes hebben ook prachtige zomerse creaties gemaakt, dus kom kijken op het challenge blog en doe gezellig mee! Je hebt tot 31 augustus de tijd.

En de komende twee weken is er ook nog een zomerse korting in de webwinkel! Namelijk 10% korting op alles, kijk voor de voorwaarden even op de site ;-)

Geniet nog lekker van de zomer. Wij doen dat zeker!!!
Veel liefs van Lotte


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje; Bella is weer prachtig gekleurd. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw, wat is de stempel prachtig zo. Ik snap dus werkelijk niet hoe je dat op deze manier voor elkaar hebt gekregen, zo zonder lijnen. Nou heb ik natuurlijk niet zoveel verstand van de stempeltechnieken, maar dit heb ik nog niet eerder gezien. Een schattig kaartje. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Lotte, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lotte

    Een prachtige kaart. De kleuren vind ik supermooi.
    Ook jou wens ik nog veel zomerse dagen toe.

    Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en schattige uitstraling! Ook de stempel vind ik erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt Lotte, zo mooi ingekleurd en alles in lieve kleurtjes, mooi geheel weer.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n roze kaartje met je restjes FE papier... Die no-line techniek is heel apart, weer eens wat anders.

    Bedankt voor je voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte