woensdag 6 augustus 2014

Voor de man!

Vandaag is mijn lieve opa jarig. Voor het eerst sinds ik mij kan heugen zijn wij niet op zijn verjaardag :( Maar dat is natuurlijk een extra goede reden om een mooie kaart voor hem te maken! Helaas eisen de jaren bij hem zijn tol en is hij lichamelijk wat beperkt waardoor hij niet veel hobby's meer heeft zoals vroeger. Dus het was even moeilijk een 'thema' te vinden die nog bij hem past.


Maar wat hij nog wel graag doet is fietsen; zolang het op bekent terrein is, LOL Dus heb ik de prachtige stans van MD - Vintage Bicycle gebruikt als middelpunt! Deze heb ik helemaal bewerkt met frantage.

Verder heb ik gebruik gemaakt van:
Designpapier - DoveCraft - Curiosity Corner
paper blossoms uit dezelfde serie
 Over het papier heb ik bricks geblend met Distress Inkt - Walnut Stain over een Mask Art
Kraftpapier - Gears van Dutch Doobadoo


Er van tussen de lagen heb ik een tag gemaakt en hierop een tekst gestempeld uit de set van MD - Eline's Words met Memento - Rich Cocoa.  Hier heb ik charms van sleutels met twine aan vast gemaakt. 

Eigenlijk heb ik geen gewone kaart gebruikt, maar heb ik een kraft broodzakje dubbel gevouwen en hier een kaart van gemaakt. Hierdoor heb ik aan de rechterzijde een opening waar ik nog een kaart in heb geschoven. Hier heb ik aan de rechter zijde de rand van TH gebruikt - Steampunk. Ook dit kaartje heb ik beplakt met designpapier, maar ook met een licht vel zodat ik hier een persoonlijke tekst op achter kan laten. Het vel papier wat je hier van achter ziet komen komt ook uit hetzelfde blok en is gemaakt met een collectable van MD - Tab with Text UK. En ter decoratie ook hier nog metalen Bloemetjes geplakt.


Wij gaan vandaag een taartje voor hem eten ;-) En genieten van het mooie weer...
En dan wil ik jullie ook een mooie dag toewensen! Liefs Lotte

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je opa en wat heb je een fantastische mooie creatie voor hem gemaakt, top!
    Smul maar lekker van je taartje straks;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, mannen kaarten zijn soms moeilijk om te maken.
    Van harte gefeliciteerd met je opa. Fijne dag vandaag.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte met je opa! En je kaart is prachtig geworden heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je opa Lotte. Wat een mooie creatie heb jij van een broodzak weten te maken. Leuk dat er dan van die pockets ontstaan waar je weer wat in kan schuiven. Ik weet zeker dat je opa hem uitvoerig zal bewonderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je opa, en wat zal hij blij geweest zijn met je kaart, net zo blij als ik denk ik liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je opa!
    Wat heb je een mooie mannenkaart voor hem gemaakt! Super...

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lotte,

    Nog gefeliciteerd met je Opa!!
    En wat heb je een schitterende kaart voor hem gemaakt daar zal hij super blij mee zijn geweest denk ik!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte