woensdag 28 december 2016

Sagittarius Tilda

Voor mijn lieve vriendin Nanna, heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.
Omdat ze als sterrenbeeld ook een boogschutter is, past deze stempel natuurlijk super voor haar!



Natuurlijk heb ik haar weer ingekleurd met de Gansai Tambi. Hoewel mijn vriendin enorm van roze houd, heb ik Tilda niet helemaal roze gekleurd. Maar juist in Sepia, behalve de bloem in haar haar :) Ik hou wel van dit contrast.... De bloem is extra voorzien van glitters en de parelpen zorgt voor een mooi reliëf om haar heen.



Het papier is van Inkido en de meeste stansen zijn van Magnolia...


Deze prachtige pijl hoort bij een hart die in één van de Doohickey kits zat. Ik vind de pijl er super bij passen, maar met een hart vind ik het te veel naar valentijn gaan, dus dan deze pijl op een bloem.... Plaatje compleet!




*******************


Bedankt weer voor jullie bezoekje en de lieve reacties op mijn vorige (kerst) kaart. Zo fijn dat er nog meer mensen graag bloggen :)

Wij zijn de kerstdagen goed doorgekomen, nu op naar de jaarwisseling!
Fijne dagen allemaal! Liefs Lotte

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte