donderdag 30 juni 2016

Verjaardagskaart voor oma!

Nadat ik deze kaart met jullie gedeeld heb, ben ik weer helemaal bij!

Deze kaart heb ik voor mijn oma gemaakt. Ik weet niet of jullie de 'moederdag-kaarten' kunnen herinneren, maar deze is geïnspireerd op die kaarten, maar dan iets meer geprobeerd om 'mijn ding' erin verwerkt te krijgen.....



Deze stempel van de bloem is van Alternew - Persion Motifs. Ik zie zoveel mogelijkheden in die set, dat ik die gewoon moest hebben! HIHI

De stempel heb afgedrukt met Versamark en embossingpoeder, dat geeft die mooie witte rand. En hierin heb ik alles weer nat op nat geschilderd met de Gansai Tambi van Kuretake. Zo'n leuke techniek! De bloem zit op een label en deze heb ik verhoogd op een achtergrond bevestigd. Deze achtergrond heb ik ook met Kansai Tambi gemaakt. Het kreukel-lint (wat niet kan missen bij mij) heb ik met dezelfde verf op kleur gebracht, net als het verbandgaas. Super toch?!



Wat stansjes, een tekst-stempel en een charm moesten de kaart af maken. Ik was stiekem wel zeer tevreden! Ondanks dat het buiten mijn comfort zone ligt, hihi

Op de laatste foto heb ik mijn best gedaan om de glitters goed vast te leggen. Ik ben zo weg van dit kleurmedium hé.... zucht....


Voor ons gaat de laatste week school bijna in, dus het is nogal hectisch die laatste dagen... Maar daarna hoop ik toch weer wat tijd te krijgen om te knutselen! Ik heb nog zoveel nieuwe stempels en stansen liggen. Helemaal zin in :)

Veel liefs, Lotte

1 opmerking:

  1. Wauw echt prachtig de bloem. Zo mooi met het embossingpoeder en de inkt bij elkaar. Wel een ander stijltje dan we gewend zijn van je maar niet minder mooi. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte