zondag 11 januari 2015

Valentijn in het rood bij TFMC!

O, wat heb ik jullie lang in de steek gelaten!
Maar ik ga mijn best doen, zo nu en dan weer langs te komen en wat te laten zien :)


Eigenlijk een dag te laat (bloos, bloos) Maar ik mag jullie weer inspireren met een kaart voor de nieuwe challenge van Time for Magnolia! Deze keer hebben we als challenge een Valentijnskaart met als hoofdkleur Rood. Een leuke challenge hé?! 

Hoewel ik niet vaak naar rood pak, had ik toch nog best veel velletjes om uit te kiezen, hihi Zo ook dit oudere papier van Maja en ik vond het eigenlijk wel heel leuk om daar weer eens mee aan de slag te gaan!


Ik heb wat details proberen te verwerken die refereren aan liefde en valentijn zoals hartjes, de tekst 'love', maar ook de tekst die rond het potloodje gewikkeld zit. Ik dacht bij het potloodje aan de liefdes brieven of kaarten die vaak geschreven worden :)


Deze Tilda is wel één van mijn favorietjes om te kleuren! Zo genieten om die plooitjes erin te kleuren... 

Ik moet nodig weer gaan kleuren, want ik ben inmiddels alweer lekker verwent met een nieuwe stempel-kit. Maar ik heb er nog geen tijd voor gehad door al die drukke dagen om ze alleen al te mounten.... (bloos, bloos)

Doen jullie allemaal gezellig mee met deze challenge? Kom voor nog meer inspiratie gezellig langs op het challenge blog!

Nog een mooie dag toegewenst!
Veel liefs Lotte

11 opmerkingen:

  1. Gelukkig toch weer eventjes wat tijd gevonden om te ontspannen Lotte. Ondanks dat rood niet mijn meeste favoriete kleurtje is vind ik je kaartje weer super mooi geworden. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schatje is het weer geworden! En wat een super lief stempeltje ;-)) Best leuk om een keer met rood te werken. Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw...mooie kaart Lotte

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je vergeven hoor Lotte met dit supermooie kaartje..LOL.. Heel lief ingekleurd en dat potloodje is een leuk detail...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een geweldige kaart,
    echt schitterend ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier druk druk druk. Bedankt voor je kaartje.
    Dit is weer een echte Lotte bjoetie.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tis weer een plaaaaaatje, Lotte!!! En ook weer zooooo mooi ingekleurd. Echt prachtig met al die mooie embellies. Doe het rustig aan meis, dat bloggen komt vanzelf wel weer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Lotte! Wat een supermooie en leuke details!. Gaaf idee om de tekst aan het potlood te rollen en je bloemen zijn prachtig. Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs mooie kaart heb je gemaakt Lotte. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas heb ik jou ook heel lang in de steek gelaten hoor, hier ook maar druk druk druk, je kaart had ik natuurlijk al op het blog van TFMC gezien, maar ik wilde je ff laten weten dat ik hem super vind liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Lotte!!!
    Bijzonder mooi gemaakt, het rode bolletjes papier is super en alle details zijn echt heel mooi geplaatst.
    ik ben er wel fan van;
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte