zaterdag 6 december 2014

alles behalve vierkant!

Dat is de nieuwe challenge die vandaag van start gaat bij Time for Magnolia!

En hiervoor heb ik weer mijn favoriete stans van GoKreate tevoorschijn gehaald ;-) Persoonlijk ben ik dol op kaarten in een andere vorm! Want dat geeft al gelijk zo'n ander effect hé?!


Deze super lieve 'Tilda with Rose basket' heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een lieve vriendin Lins. En ik ben er zo blij mee! Wat is het een prachtige Tilda.... zucht.... Hopelijk kan ik deze nog heel vaak inkleuren :p


Ik kon het natuurlijk niet laten om het afdrukje af te werken met een decoratie stempel met die swirls van Magnolia. (een oude, ik weet de naam niet...) En de 'postcard stempel' mocht ook niet ontbreken ;-)

Het papier is van Magnolia. Dit heb ik weer gekregen van een andere lieve vriendin Nanna! Ik wilde er gelijk mee aan de slag ;-) Prachtige combinatie hé!?


Het mooie mandje is de early-bird van Magnolia. Ik was er gelijk weg van! En bij deze stempel hoort die gewoon... Perfecte combi ;-)

Eerst heb ik het mandje in elkaar gezet. Vervolgens heb ik er wat 'decoratie-spul' in gedaan, de bloemetjes heb ik zelf gemaakt en daar van tussen heb ik wat stansjes groen gedaan. Nadat het lieve mandje gevuld was, heb ik deze op de kaart gemaakt!


**********


Doen jullie allemaal gezellig mee met deze challenge? Lijkt mij niet zo'n moeilijke hé!? En kijk op het blog voor nog meer prachtige inspirerende kaarten!

Een hele fijne dag toegewenst! 
Wanneer het goed is heeft een piet nog een zak met cadeautjes voor ons achter gelaten, dus vanmiddag gaan we met de familie de verjaardag van sinterklaas vieren! En dat feestelijk afsluiten met heerlijk gourmetten :) Nu al zin in!!!

Tot de volgende kaart!
Liefs Lotte




8 opmerkingen:

  1. Mooi modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lotte,

    Wat vind ik dit weer een lief kaartje van jou ik hou van die kleurtjes en leuk is het mandje ik ga hem ook snel eens op een kaart verwerken het staat zo leuk op jou kaart!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die Go Kreate mal is zeker een blijvertje, je hebt helemaal gelijk een andere vorm kaart geeft net iets extra's .het early bird mandje kende ik niet maar wat een lief bloemenmandje heb jij ervan gemaakt. Kortom een super mooi kaartje weer Lotte !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n superleuk kaartje Lotte! En 'n tof idee, dat mandje met bloemen... Dat is iets om te onthouden! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry zat een typefoutje in mijn vorige bericht. Ik zei dus dat het mandje te schattig voor woorden is, heel erg leuk. Je kaart is ook weer een plaatje. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is echt schitterend, Lotte!! En dat mandje heb je zo geweldig gedaan, die bloemetjes zijn er perfect in. Hopelijk hadden jullie een gezellige sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Lotte, wat een mooie kaart en dat mandje..... verliefd.....
    Ik loop zo door je blog heen maar ik zie alleen maar mooie dingen langs komen dus is ga nog snel verder neuzen.
    Fijn weekend, liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte