maandag 1 september 2014

Challenge bij AnMaCreatief

De eerste dag van deze maand word een drukke dag op mijn blog. Want eerst begint vandaag de challenge bij AnMaCreatief. Maar ook de challenge van Creashop Duymelot gaat van start en daar mag ik gast-designer zijn! 


Maar eerst de challenge bij AnMaCreatief, hier willen we graag dieren zien! Mijn teammaatjes hebben heel verschillende voorbeelden gemaakt die je vast kunnen inspireren om mee te doen! 


Ik heb er voor gekozen het lieve beertje van Forever Friends te gebruiken. Deze is gestempeld met Memento - Rich Cocoa en ingekleurd met de Derwents. Het mooie papier komt uit het blokje van First Edition - Floral Pavilion. Het barok-patroon van het papier komt zo mooi overeen met het patroon dat te zien is op het hart dat het beertje vasthoud, waardoor ik dus voor deze combi heb gekozen...

De vorm van de kaart is gemaakt met de shape-art van Dutch Doobadoo. De basis van de kaart is van kraft gemaakt. En de hartjes van Joy! vond ik erg toepasselijk. Verder mocht een stik van kreukellint natuurlijk niet ontbreken met een rood/wit roosje erbij. Als afwerking heb ik een filigraan vlinder gebruikt en deze in een mooie vorm gebogen zodat die mooi van de kaart af komt.


Doen jullie allemaal gezellig mee met deze challenge? De prijs die je deze maand kan winnen is Marianne Design Collectable - Candy Hearts NL.

Bedankt voor jullie bezoekje! En alle lieve reacties die jullie voor mij achterlaten, dat waardeer ik zo. Hopelijk komen jullie vanmiddag nog een keertje kijken voor een ander leuk kaartje die ik samen met Nanna heb gemaakt! Liefs Lotte

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer wat van jou te zien!
    Schattig hoor Lotte!
    Dat kreukellint vind ik, bij jou, toch steeds weer zo goed gedaan. Oogt altijd weer zo bijzonder mooi.
    Fijne week!!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt; het past weer prima bij elkaar allemaal. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, Lotte! Wat heeft deze kaart een geweldig warme uitstraling! Gaaf, alles zo precies op de juiste plaats. Ook heel inspirerend, hoor.
    Enne ook een heel fijne dag,
    Liefs adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh gekkie, deze is echt zo super leuk geworden en toch ook weer gewoon een echte Lotte kaart! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd. Ik vind de harten er ook zo mooi uitzien met de witte stipjes erop. Dat geeft een hele aparte uitstraling. Het is een prachtig geheel. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Lotte,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Die FF beertje blijven toch leuk hè? Wat een leuk effect, die kraft hartjes achter de rode hartjes!

    Bedankt voor je voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap kaartje Lotte, het DP past perfect bij het motief op het hartje. Zo mooi gecombineerd!

    Liefs,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje .Mooi model en lief met de hartjes en de beertjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte