zaterdag 19 oktober 2013

Dancing in the rain!

Mijn lieve teammaatje Adriana was van de week jarig en voor haar heb ik een kaartje gemaakt in haar favoriete kleurtjes, namelijk blauw! Tja, en wanneer je in de herfst jarig bent kan je ook een herfstachtige kaart verwachten ;-)


Hoe geweldig is deze 'nieuwe' stempel! Ze heet London Tilda uit de Little London Collectie. Ook zij is weer gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink.



Het papier is al vrij oud, volgens mij van MD.... Ik heb het gecombineerd met kraft en ribbelkarton. Natuurlijk hoorden er wolkjes erbij wanneer het regent ;-) Die zijn van Joy! Het hekje is van Magnolia, net als het randje met hartjes. De doily is van Cheery Lynn.


De twee verschillende tags heb ik uit design papier. Hier hangen twee kleine bedeltjes aan van een sleuteltje met twine en een strik van kreukellint mag natuurlijk bij mij niet ontbreken, LOL


Met de bloemen ben ik een beetje 'zuinig' geweest. Dit kwam omdat ik zo graag het prachtige filigraan wilde gebruiken. En zo vond ik deze wel goed tot zijn recht komen. Ach... Het hoeft natuurlijk ook niet iedere keer een bloemenzee te zijn hé!? De bloemetjes zijn gemaakt met een doohickey, met in de grote een roosje en in de kleine een lief klein pareltje. Verder heb ik bovenaan de kaart nog twee mini resin roosjes gebruikt, dit is toch ook wel echt een favoriet van mij ;-)


*******


Adriana was gelukkig helemaal blij met de kaart! Hopelijk kunnen jullie deze ook weer waarderen...

Bedankt voor al jullie lieve reacties! En een fijn weekeide toegewenst.
Liefs Lotte




15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleurwerk Lotte!!
    Een bijzonder mooie stempel!
    Heel mooi met die tags en passende embellies!!
    Fijn weekend
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Lotte wat is deze ook weer schitterend en dat stempeltje zooo lief.
    Dat filigraan is inderdaad prachtig erbij !!
    Liefve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is je kaart weer schitterend Lotte, prachtig. Daar zal Adriana wel heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi kaartje, en zo'n lieve kleurtjes!
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief en "nat" kaartje Lotte, hihi.
    Mooi gemaakt hoor.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en nu ook wel erg toepasselijk met dit weer.
    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieve Tilda! en erg toepasselijk ook met het weer van de afgelopen dagen ;-) Zoals altijd weer een prachtig kaartje, liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Lotte, zo supermooi ingekleurd en prachtig samengesteld. Wat ben je hier toch goed in, dat filigraan is ook heel mooi.

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh wat heb je toch weer een schitterende en lieve kaart gemaakt zeg! En je kleurwerk is weer helemaal mooi. Je bent wel heeeel zuinig geweest met de bloemen....hahahhah maar zo zie je het filigraan des te beter. Supers!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een pracht-kaartje Lotte !!! Hij is perfect zo.
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt!!! Zoveel moois op te zien. SUPER!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lotte , wat heeft Adriana geboft zeg .... je hebt een super schattige kaart voor haar gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zeker een bofferd! 't Is zo een schitterende kaart en in het echie.... ja dat weet je wel, dan is tie nog veel mooier. Dankjewel!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lotte,

    Wat een super mooi, schattig Magnoliakaartje heb je gemaakt. Zonet zag ik dat ik nog geen eens volger van je was, maar ik kijk elke keer weer of er weer nieuwe Magnoliakaartjes van je zijn, vind ze telkens weer super! Magnoliakaartjes hoop ik van de week ook weer te maken, heb het nog niet vaak gedaan, maar wel verslavend hoora ls je een keer er mee begonnen bent.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte