dinsdag 20 augustus 2013

Vintage Rose

Wat gaan de dagen toch snel voorbij in de vakantie! Alweer zo lang geleden dat er een berichtje van mij op het blog kwam. (bloos, bloos)  Maar ik ben weer terug hoor! Ik heb niet stilgezeten in de vakantie. Ik ben heerlijk bezig geweest. Dus de komende tijd zal ik alles aan jullie laten zien!

Bij ons zijn de scholen zijn weer begonnen, dus weer terug in het ritme! Nog even wennen hoor, HIHI Maar dan komt het bloggen en typen van berichtjes ook weer terug!


Deze super mooie stempel heb ik even geleend van Anne-Marije. Wat is die mooi om te kleuren! Gelukkig heb ik meer afdrukjes gemaakt ;-)


Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink;
Victorian Velvet, Aged Mahogany, Peeled PaintWild Honey en  Stormy Sky
De rand heb ik bewerkt met DI-Walnut Stain met een Blending Tool. Daarna nog met een TH Paper Distresser en weer met de DI-Walnut Stain.



Voor de verandering heb ik eens een rechthoekige kaart gemaakt. Doe ik bijna nooit... De kaart heb ik van kraft gemaakt en het Design Papier is van First Edition - Love Letter. Het grote frame vierkant van Joy! is ook uit kraft gemaakt. Rechts heb ik de  vlinderrand van TH gebruikt. Daarboven een  filigraan met daarop een  parelkern.



Links heb ik een bloementoef gemaakt met Cherry Blossom (vintage bruin) en roosjes groot (licht-roze) en twee maxi parels. Daar van tussen heb ik charms in de vorm van takjes gebruikt (ideetje van Judith!) en takjes van een stans van Joy! Verder heb ik daarboven nog twee resin mini roosjes wit opgeplakt.

Het is even een heel andere kaart dan jullie van mij gewent zijn, maar toch wel super leuk om te maken!

Ik kom weer snel terug met een ander kaartje. Weer met een geliefde magnolia stempel ;-) Bedankt voor jullie bezoekje en al jullie lieve reacties die jullie steeds voor mij achter laten, dat waardeer ik enorm!

Liefs Lotte


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lotte!
    En deze leuke stempel staat inmiddels ook op m'n wensenlijstje.hihi
    liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Lotte. Ik maak ook zelden rechtshoekige kaarten maar deze stempel leent zich er wel uitstekend voor. Wat een mooie kleurencombinatie is dit toch, geweldig mooi gemaakt hoor. Hoewel vacantie heerlijk is kan het ook wel weer fijn zijn om een ritme te hebben. In ieder geval nu iets meer tijd om te knutselen hihi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is dit weer schitterend Lotte, wat heb je dit prachtig ingekleurd, helemaal geweldig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte,
    Ik heb deze stempel ook liggen en ga er meteen een afdruk van maken en inkleuren, want als ik dit bij jou zie is het toch zo prachtig geworden!
    Super mooi die kleuren bij elkaar en echt een beeldschoon geheel!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een gave stempel en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, heel romantisch en stijlvol. Top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie lotte!
    Mooie kleurencombinatie en een prachtig geheel!
    Ben benieuwd naar je volgende...
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Lotte. Wat is dit toch een mooie stempel. Je heb hem echt geweldig mooi ingekleurd en het kaartje zelf is helemaal mijn smaak. Kan niet wachten op je volgende "vakantie"creatie. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende kaart met een geweldige stempel! Heel mooi en romantisch en zooo mooi gekleurd! Super mooi gemaakt, helemaal mijn smaak! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieverd,

    wat is je kaart mooi geworden, deze bloem had je al zo prachtig ingekleurd en nu heb je er een megamooie kaart mee gemaakt!!!
    Helemaal niet eenvoudig om te doen en je hebt het toch maar gedaan. Super.

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart heb je gemaakt met prachtige details. Langzaamaan probeer ik ook weer in het ritme te komen. Hier is het nog steeds vakantie, dus nog ff genieten!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien wel anders, maar de kaart is prachtig gemaakt!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Ik had Tilda inderdaad met Memento Rich cocoa gestempeld. Eerst 2 x op een ander vel en toen deze gestempeld en ingekleurd.
    Leuk hoe verschillend ze er dan uit komen te zien. :-)

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte