dinsdag 1 mei 2012

challenge 8 bij AnMaCreatief

Wat gaat de tijd toch snel hé!?
Er is alweer een nieuwe maand begonnen
dus ook weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.


Deze maand is het thema: Embossing!

En wat is het leuk
om al die embossingfolders weer tevoorschijn te halen!
Die gebruik ik toch veel te weinig...
Ook kwam ik bij het opruimen nog 'oude' embossingmallen tegen
die met de hand gedaan moeten worden.
En toen ik mijn kaart klaar had...
Bedacht ik mij dat ik helemaal heat-embossing ben vergeten...
Veel mogelijkheden dus weer bij deze challenge!

Ik heb dit keer weer gekozen voor een lieve stempel

Ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursoft Pencils.
De nummers ben ik alleen even vergeten...

Op de ballon heb ik ook perfect pearls gedaan.
Dit geeft zo'n mooi subtiel effect! En echt feestelijk.
Op de volgende foto is dit misschien wat beter te zien
(hoop ik)


Het mooie papier komt uit een paperpack
En het harde roze is ColorCore Cardstock,
deze heb ik dus door een embossingfolder gehaald
(swiss dots) en daarna geschuurd.
Ik vind het embossen hierdoor nog mooier uitkomen.
Natuurlijk is er ook weer voldoende Craft aanwezig!

Alle randen heb ik bewerkt met witte verf (Aleen's)
Ik heb gebruik gemaakt van roze gaas
en daaroverheen nog steriel verband.
De bloemen heb ik gemaakt met een Olba-mal,
de twee grote heb ik vastgezet met een kleine splitpen en
een spacer op de kleintjes heb ik een witte parel geplakt.


Aan de andere kant heb ik een grote roos (vintage bruin)
en vier kleine bloemetjes geplakt.
De vlindertjes heb ik gemaakt met een Creatable van


Normaal gesproken vergeet ik altijd de binnenkant
ook op de foto te zetten.
Of ik ben ontevreden over de foto...
Maar dit keer wilde ik het toch heel graag laten zien,
want hier heb ik de mal van
En hierbij moet je ook embossen!
Dus weer helemaal geschikt voor de challenge.


Doen jullie weer allemaal gezellig mee met deze challenge?
Hij duurt tot 31 mei, 22.00 uur en je mag 3 keer meedoen!
Deze maand kan je één van mijn favoriete stempels winnen,

Don & Daisy-Knitting Daisy

Ik kijk enorm uit naar de creaties die wij deze maand
weer te zien krijgen!

Een fijne dag toegewenst,
liefs Lotte



12 opmerkingen:

  1. hoi lieverd, wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt. Prachtig ingekleurd en je bloemetjes zijn weer erg leuk. Ook de binnenkant heb je mooi afgewerkt. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het weer een schitterend kaartje Lotte, top gedaan!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie hoor!!!!! Te gek gewoon. Ik ga ook lekker meedoen want wat je zegt, superleuk om die embossingfolders tevoorschijn te halen, we gebruiken ze eigenlijk veel te weinig.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Mooi van kleur en zo schattig met het beertje! De embossing staat er beeldig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, Lotte. Wat doe je dat toch weer mooi met de gaasjes en de verf!Die bloemetjes zijn zo leuk en de spacers zijn gaaf!
    Ik hoop dat alles goed met je gaat. De tijd tikt inderdaad rap door..
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart heb je gemaak voor deze challenge. Ik gebruik mijn embossingfolders ook veel te weinig. Goede reden dus om ze uit de kast te halen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Lotte! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n embossing folder gebruikt heb. Wellicht wordt dat een keertje tijd ;P
    Lieve groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een plaatje, erg leuk die bloemen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lotte,

    Het is een mooi kaartje geworden !
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lotte,

    wat een super leuk kaartje is het geworden. Ik ga mijn mallen ook maar weer uit de doos halen om te gebruiken. Het stempeltje wacht bij mij nog om ingekleurd te worden, Heb ik nu mooi een voorbeeld hoe het zou kunnen worden.

    Lieve groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte,

    ik vind dat jij schitterend afwerkt met je witte verf. Je hebt echt een heel mooi kaartje gemaakt, alles past zo mooi beij elkaar.

    Dikke x,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte