donderdag 25 augustus 2011

Tilda with Hearts

Ik heb tussen alle drukte door nog even tijd gehad om
een kaartje te maken voor de challenge van het Derwentblog.
Deze keer mag alles, zolang het maar gekleurd is met Derwent.


De stempel is van Magnolia - Tilda with Hearts.
Ik vind het zo'n schatje,
maar ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt...


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
130-180-530-520-540-550-560-570-620

Het papier is uit een vintage paperpack.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink: Vintage Foto.
En ook 'oud' gemaakt door de randen te beschadigen
nadat ik met de naaimachine een randje heb doorgestikt.
Dit keer heb ik eens flink uitgepakt met
alle materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart:
De Cheery Lynn Doily - English Tea Party,
de Martha Stewart randpons,
Creatables LR0159, LR0157, LR0158,
de bloem is een Doohickey van Magnolia.
De hoekjes heb ik van AnMaCreatief net als
de Dew Drops (bruin) en de Roosjes (geel).

Ik ben nog druk geweest met nog een kaartje,
hopelijk heb ik vandaag nog tijd om ook die op mijn blog te zetten.

Iedereen een hele fijne dag gewenst.
Liefs Lotte






4 opmerkingen:

  1. wat maak je mooie kaartjes zeg!
    deze is ook prachtig.
    via via kwam ik op je blog terecht en ik ben meteen volger geworden.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel leuk geworden, Lotte. Mooi kleuren èn materialen. Een prachtig geheel. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte